21 april

Godmorgon allihopa :)
Då var det måndag morgon igen och ännu en stressande vecka. Har försökt komma underfund med varför jag har så sjukt dåligt minne och kommit fram till att det måste vara all denna osynliga press jag sätter på mig själv. Jag vill göra allting perfekt och jag blir så himla stressad då. Ska hinna jobba(2 jobb för tillfället) ska iofs vara glad att jag har jobb men trots det stressigt, ska hinna plugga och göra allt i skolan, ska hinna träffa vänner och pojkvän, hinna träna och där någonstans trycka in att hinna träffa släkten... Mamma säger att jag måste börjar prioritera, att det är omöjligt att hinna med allt det här under en längre tid. Men jag måste just nu. Jagmenar..
jag kommer att ångra mig sen ifall jag missköter något av jobben (= dåliga referenser och kanske inte så bra stämning på jobbet),
jag kommer att ångra mig om jag inte sköter skolan (ifall jag vill komma in på någon bra linje och kanske är någon poäng ifrån, tänk om det är då jag kommer på att jag, om jag hade skött mig hade fått det betyget)..
jagkommer att ångra mig om jag inte träffar vänner,pojkvän och familj (det är trots allt dom som gör att jag orkar leva, så jag vill inte leva utan dom)
Jag kommer att ångra om jag inte tränar (behöver det för att ha energin och jag mår psykiskt och fysikiskt bra när jag tränar)
Så vad ska jag plocka bort?
Tänker väl på tok för mycket, men jagbehöver det.. behöver det för att planera upp så jag hinner med allt..
ska bli, på många sätt, otroligt skönt att gå ut skolan till sommaren.. ett mindre problem, och sluta på ett av jobben, då har jag två mindre platser som tar upp min tid. Skönast av allt är att slippa alla läxor som är när jag väl har kommit mig från skolan..

I alla fall så har jag inte hittat min nessesär än. Jag är till 99% säkerhet på att jag tog med mig den när jag var och tränade på friskvårds sist, då den där kvinnan började prata med mig i duschen. Jag blir så arg på mig själv då jag inte kollade ordentligt om min nessesär var där då. För tanken slog mig att jag inte hade den i väskan men jag var på tok för stressad och ville där ifrån för att hinna kolla efter. Var där igår och kollade men ingen nessesär där och ingen som hade lämnat in någon. Jag har letat igenom hela huset och båda bilarna.. INGENSTANS!! Jag blir tokig för jag har verkligen inte råd att skaffa nya saker. Äcklig är vad jag känner mig. Men jag kommer ju trots allt känna mig otroligt fin på balen då jag blir sminkad. Då har har inte haft smink på över en månad... Kommer också lukta gott och ha fint hår då jag har all deo, parfym, vax, hårsprey, smycken i min kära nessesär...
Kan som inte fatta hur någon kan ta något så personligt som en nessesär... alltså jag menar, vem vill använda en använd deo eller använt smink? Ursch!
HATAR FOLK SOM TAAAAAAAR !!!
Lämna tillbaka min nessesär och det är NUU !!

Kommentarer
Postat av: sofia

Jo, hahha jag skrattade högt när hon berättade sin bal:P

glöm stresssen och far till thai with me and juliiaa:)
visst längtar man tillbaka.

2008-04-21 @ 10:31:29
URL: http://sofiaanderssonlundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0