Dagen efter kvällen före !

Gårkvällen var KANON :) Alltså NI som jobbar på hemköp är så himla roliga.
Kvällen började dock lite lustigt.. stressade som en tok ( ni som känner mig vet att jag alltid kommer i tid ) men kom dock föresent. Var inte ensam om det och maten var inte klar så det var ingen fara. Sen kom Patrik incyklandes, inte chefen utan en anställd, med gegga fulla byxorna och jackan och ett skrapsår i pannan. Då har han ju lyckats få in systemetkassen in i däcken och flygit över styret. Krossat alla flaskor och fått ett "fint" jack i armbågen. Så han skjussades in på akuten men kom tillbaka ett par stygn senare :) Ingen vill missa en hemköpsfest ;)

Sen började kalaset..
Började med kö in till kylskåpet för dricka och sen började lekarna :)

Några av bilderna, fick tyvärr ingen gruppbild så det är i princip bara hälften som är med.
Tack iaf för början på en, vad jag tror alla tror, en oförglömlig resa ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

hahah okej, det liknar pappa, han har gjort samma misstag ;)

2008-04-23 @ 19:30:48
Postat av: Ida

hahah okej, det liknar pappa, han har gjort samma misstag ;)

2008-04-23 @ 19:31:02
Postat av: Veronica

min babe! =)

2008-04-24 @ 16:52:22
URL: http://veronicanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0