Dagen före valborgs.

Har inte skrivit på ett tag nu.. varit fullt upp.
I söndags så blev det inte så mycket, sov ett tag sen for jag och träna eget på friskvårds.

Måndag så klev jag upp tidigt, trots att jag var ledig, och for och jobbade från 8 till 17 det kändes bra :)
sen får jag och träna power :) Det kändes i morse kan jag säga.

Imorse började jag jobba 7, helt frivilligt, till 16 och då for jag och körde core och sen löpmaskin och sen löpning hem. Så en genomkörare även idag. Inte länge kvar till sommaren nu så man får ligga i.
sen hinner jag nog inte träna så mycket imorgon heller..
Blir så sur.. vi ska egentligen sluta 10,35 imorgon.. MEEN neejdå.. då har dom lagt in en heldag om ELLÄRA.. jag skiter väl i det.. i alla fall då dom lägger in det på valborgs.. så då slutar vi 16 istället. SUUUUUUUUUG MIN!

Aja, nu ska jag få mitt hår slingat. Imorgon är det valborgs, vad sker för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0