Goddag ! :)

Riktigt härligt väder ute idag, ruskigt skönt. Är riktigt less på vintern nu. Trodde ju att vi var påväg mot sommar och vips så kom en massa snö. Jasi haha.. såg också nå bilder för någon månad sen då det snöade på Kreta, palmera var alldeles snötäckta och tänker man på dom så ska vi väl inte klaga iaf :) Går ju mot sommar nu :)


Har varit och prövat och hämtat min balklänning idag. Riktigt nöjd känner jag mig :) Nu saknas bara ett par smycken och en väska så är allting klart :) jag gick in till min frisör och skulle fråga hur vi skulle göra med håret ochsådär.. men haha, han verkade som inte bry sig så hårt. Han skulle ringa till alla en vecka innan och fråga om man skulle ha "högt eller lågt" som han sa det.. men till sånna som mig då som inte har riktigt koll på hur jag vill ha det? hur gör han med mig när jag sitter där på baldagen som ett fån och inte har så mycket att komma med. haha, bara att hoppas på det bästa antar jag :)
Det är roligt också att de flesta ska gå, hoppas att det blir riktigt roligt där inne. Och just ja, bilen.. haha det skulle man ha haft fixat också, och biljetten på tisdag.. Alltså ingen billig tillställning det här inte ;) Nä, blir nog grannens bil tror jag. Den är gammal och fräsch, problemet är väl bara att han lär vilja köra den själv och han är som bilen gammal men inte fräsch. Tror han börjar vara 85, frågan är ju då om vi kommer fram till balen och om vi nu kommer fram ifall vi kanske kör på någon? haha, det vore ju sådär ;) Har hört att han varvar rätt friskt när han kör, frågan är ju om han lärde sig att köra så eller om han inte hör motorljudet? Nää, men gratis är gott så kan han köra så ska jag då inte tacka nej :)

Har varit på core idag också, på friskvårds. Blev ingen spinning ska ut och löpa nu istället i den härliga solen :) Sen hem och äta ett gott mellanmål :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Annars så har ju Jontes granne en jäkla fräääsh bil, golf -85.

2008-04-16 @ 15:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0