Godnatt!

Kom just ut ur duschen efter en riktigt härlig innebandyträning. Länge sen jag träna innebandy nu, eller tränade riktigt hårt. Den där sabla förkylningen har drabbat mig också tyvärr. Aja, åter till innebandyn var inte speciellt taggad när jag åkte till träningen. Men då jag kom dit så märkte jag hur mycket folk det var, bland annat killar. Riktigt roligt faktiskt att träna med dom då dom drar upp farten betydligt mer än vad våra träningar brukar vara i. Mer sånt ;) Laget kändes allmänt taggat idag och det gillas OTROLIGT mycket :)

Som sagt så är det inte länge kvar till sommaren nu, så nu kör jag hårt med träning, försöker också tänka på vad jag äter. Hoppas på att vara fit for fight till sommaren, återstår att se hur jag lyckas!

Är så mycket att tag i nu bara: skola, träning, jobb, vänner.. kan man inte göra veckorna längre så man hinner med allt :) eller typ mindre skoldagar och istället längre så man gjorde bort allt på skolan. Sånt vore trevligt :)

Mer pengar vore också trevligt. Om någon typ kunde skänka mig pengar så jag kan köpa dom där träningskläderna jag vill ha, en ipod och göra en tatuering så skulle jag bli otroligt glad :)

Nä, nu blir det sängen. Egentligen alldeles för sent men men... en riktigt härlig dag iaf :)
Tack för mig, Hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0