Heeelg :)

Gött mos :)
Har varit lite stressig dag idag, började med prov i historia. Alltså haha, var det ett skämt eller ? Typiskt att jag och Anna skulle göra det tillsammans när båda av oss just och pass kom ihåg att det var medeltiden det handlade om. Menmen, vi tog oss igenom det och styrde kosen vidare mot Babbsan. Där vi som vanligt, typ gjorde ingenting. betygen som hon skulle dela ut glömde hon då haha.. alltså virrigare person får man ju leta efter (?)

Sen var det ju naturen som jag drog ifrån lite tidigare, eller snarare innan filmen var slut. För vi slutade faktiskt klockan ett och då ska man få gå då :)
Rusade iväg mot hemköp där det blev att måla lite kopparledning tillsammans med Sue :) riktigt trevligt. Daniell Ådéns mamma ifall ngn ville veta ;)
sen iväg till care ute på a-torp och pröva in nå byxor, men dom var då så konstiga... haha huvva.. lever kvar på 70-talet.. höga var dom och haha huvva.. menmen, gratis är gott ?!  :P
Sen iväg på friskvårds där det blev löpning och en genomkörare i gymmet.
något underligt hände dock i duschen där en kvinna började prata med mig. Först sa hon som bara Oj, vaad brun du är?
jag: hehe.. ( ville inte riktigt ha en konversation sådär naken i duschen)
hon fortsatte att kolla mot mig och hävde fram hela sin kropp mot mig. Ingen blyg kvinna detta..
hon fortsatte snacka och slutade inte förrän jag lämnade omklädningsrummet. Märklig kvinna, men dock trevlig :) Ovanligt det där att folk börjar prata med varandra då man itne känner den andra personen. Mest är det att man tänker en sak men säger inget. Vi borde kanske prata mer än vad vi gör vi "tysta" svenskar.. Eller vad tycker ni?
Trots hennes burdusa framträdande så var hon trots allt trevlig, skönt med lite tjejer med självförtroende :)
Nu väntar jag bara på mat, pappa var då så stolt när jag klev över tröskeln så det första han sa var: Det blir rådjurssadel, jag har skjutit den själv.
hahaa, man vågar väl inte annat än säga att det är super duper gott då man ska sätta den där steken mellan tänderna :P

Ikväll blir det bruudarna :) Gammgamm gänget som vi numera kallar det. Tråkigt det där då man inte ses lika ofta. Men jag är glad för att vi håller kontakten ändå :) Riktigt härliga bruuuudss :D
Nää, men ha en riktigt bra fredagkväll för det ska jag ha :)

Kommentarer
Postat av: men gissa 3 gånger

hahaa jag vet inte om man är jättesugen på ta kontakt när man är alldelens naken (A)
gammgaaaamm det gillas!

2008-04-18 @ 17:58:33
Postat av: men gissa 3 gånger

hahaa jag vet inte om man är jättesugen på ta kontakt när man är alldelens naken (A)
gammgaaaamm det gillas!

2008-04-18 @ 17:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0