Kvällen..

Alltså dagarna går så himla fort nu, skönt men också lite panik! Riktigt skönt att sluta skolan men riktigt tråkigt att inte få hänga med klassen och alla sköna typer som man träffar i korridorerna. Frågan är ju hur många man kommer att hålla kontakten med? Man önskar ju alla.
Sen ska man ju bli vuxen nu också. Ta ansvar och börja jobba. Som tur är har jag ju den härliga förmånen att få börja på Hemköp. Är riktigt taggad på det faktiskt :) Känns som att det kommer bli ett riktigt härligt gäng som kommer att jobba där. Tackar Patrik för det :D
Det enda som suger är väl att jag inte kan börja jobba mina skift fult ut förrän 6 juni, jämfört med alla andra som börjar direkt det öppnar. Hoppas det inte gör att man kommer bort från gruppen.

Iaf har just konstaterat att jag jobbar till 20,15 midsommar, 20,15 på festivalfredagen och jobbar hela festivallördagen. Har dessutom redan köpt tvådagars men men.. haha nog löser det sig :)

En annan lustig sak är ju att jag inte har skrivit mitt PM som ska vara inne till svenskan imorgon. Har dessutom glömt alla papper på skolan, men jag har iaf skrivit så gott jag har kunnat. Men va, hur ska man skriva ett bra tal egentligen? Då det dessutom är bestämt att det ska handla om Sagor och Sanningar och att man måste ta en bild och en text ur ett häfte. Haha, jaasi. Känns som många redan har gett upp och tagit studenten. Iaf jag och Anna. haha vi glassar...
ungefär som vi glassar här i Grekland

och som vi gjorde i Thai för några år sen tillsammans



Nää, men nog har vi det bra nu nog. Ska ju inte klaga. har ju betalt resan idag.. haha, den spårar ju en aning. Från det att jag och Anna bokade resan själv så har.. nu ska vi se.. J, V, L, E, M, A, J, C anslutit sig till samma hotell. jag vet inte om det kommer att kännas som att lägga sig på vitberget då vi lägger oss vid poolen. haha.. Meeen nooog blir det bra nog :)

Lite PR för Julia Ivanssons bror och hans Band.. blivit beroende av deras låt. Texten är så jävla klockren.. gå in och lyssna och rösta på den :) Gratis att rösta och man kan dessutom vinna saker.
http://metromusicchallenge.com/site3/?takemetothe=finalisterna&finalist=b       

Jag har fått skippa lite i min planering efter en kik på budgeten igår.. men jag ska lära mig leva snålt nu :) ekonomisk tjej ska jag bli.

Kommentarer
Postat av: din resepartner

haha vi skaaa ju hänga utomlands gäämt :D
ekonmiska tjejeeer, ohyeah! :)

2008-04-18 @ 17:01:37
Postat av: jessica

Glaad tjej? =)

2008-04-27 @ 18:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0