Solen skiner idag med

Nu är sommaren snart här, fast det kanske jag inte ska säga för högt då kommer det väl att snöa snart igen.
Nää, men vilken härlig dag det är  :) Var förbi Hemköp idag, riktigt härlig personal blir glad varje gång jag ser dom. Fick veta att det är personalfest tidag.. bjuds på mat osv :) svårt att komma på fest och vara nykter men har väl inget val då svenska nationella hägrar 8.30 onsdag morgon... visst är det väl typiskt ?I vanliga fall hade vi haft två lektioner och slutat 10.35 men nu har vi inplanerat saker på tre onsdagar framöver så vi går till 14, 16, och 15.10. Visst är det väl himla typiskt.. då man äntligen trodde att man skulle få sluta så tidigt då engelskan va över.. nää då ska vi dit iaf. Huvva.. dom kunde väl lägga det någon annan dag så vi kunde missa lite lektioner iaf :)
Åter till hemköp, riktigt kul att vara där också. Så nu ska jag verkligen försöka ta mig dit varje dag efter skolan, då får jag väl ta med mig mat och äta där som middag, sen hinna på friskvårds och sen hem och köra läxor. Det borde väl funka?
Behöver pengar ju så då får jag väl prioritera om :)

Ikväll är det innebandyträning igen, jag är taggad :) Hade tänkt löpa dit, har bara inte kommit underfund med hur jag ska få dit innebandyklubban då? Men det ska nog lösa sig :)

Jag och Jonte var och kikade på kläder åt honom till balen. Alltså huvva vad dyrt det är, men vi hitta nå läckra saker iaf :) Så det ska nog bli bra tillslut !

Idag på skolan så fick vi lyssna på två tal, alltså var dom tvugna att vara först? haha, huvva.. dom satte ribban alldeles för högt. Ruskigt bra var dom! Ska försöka skriva ihop det där talet på söndag lär dock inte komma i närheten av dom där två rackarna :)

Hur som haver, snart Fredag.. WIIE :) och helg.. vänner, träning och sova ut. EFTERLÄNGTAT ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0