Wiiieee :)

Såådär ja, då var jag som alla andra då. Har fallit för grupptrycket..
Har läst typ tusen bloggar nu ett tag.. riktigt roligt faktiskt :)

Så nu startar jag en egen blogg..


Frida Byström var namnet, bosatt i Skellet.. Snaaaaart studenten och oj vad jag längtar, riktigt less på skolan nu. huvva tur att klassen hjälper mig genom dagarna :)
I januari 09 blir det dessutom att sticka till Thailand och dra asien runt med min härliga vän Anna :) Vi var väl sugna på Australien, Nya zeeland och Bali också men vi får se hur det blir :)
Ska bli riktigt gött. Det enda problemet är väl att man måste spara ihop en massa pengar men vi får hoppas att vi fixar det, eller vi måste fixa det !! :D
Påtal om resa så kunde vi inte hålla oss och bokade en resa nu den 19 maj till Turkiet

Har bara ett problem och det är pengarna.. har sparat mina sommarjobbspengar nu i två år men alltså dom börjar ta slut nu. Har som trott att dom alltid skulle finnas där (?) meeen iicket.. och nu börjar det vara riktigt tomt i kassan.
Vill göra så himla mycket och köpa så mycket innan sommaren. Allt med studenten, balen och alla festivaler och fester i sommar. Hur får alla pengarna att räcka till?
Nä, nu får jag ta och skriva en budget och prioritera. Annars går ju inte det här. Får väl se om den budgeten säger att jag inte kommer att se dagsljuset i sommar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA !
Nej inget Umeå i helegen. Antingen skell eller Norsjö, får se :)

Hahahaha, PEPPA VALBORGS

Men ta med mig till Turkey !! :D :D :D

2008-04-15 @ 19:40:51
URL: http://nsixx.blogg.se
Postat av: ida

Men så trevligt att du kom till bloggvärlden :)

2008-04-15 @ 22:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0