Jag drömmer om en jul hemma..

Så sitter man på jobbet, haha jobbmoralen som man har såhär på julafton så sitter jag och skriver detta..
Vi slog upp portarna 07.30 och nu har en kund betalat och lämnat butiken.
Tänkte köra en liten gissningstävling, för dom som har liv nog att läsa detta på självaste högtidsdagen ;)
Vi här har gissat och Johannas gissning ligger på 40 kunder, min gissning ligger LITE högre i rang då jag FAKTISKT gissar på 48 stycken.
Men nu ska jag röra på fläsket och ta tag i mig själv. Tänk på mig då ni ser Kalle bara ;)
Och just ja.. en liten hälsning till Johanna då ;)

Kommentarer
Postat av: jessica

godjul=)

Jag tror att ni kommer ha betydligt fler kunder frida =)På ok är det allt annat än lite folk speciellt på julafton:P Det är storhelg för oss, de dagar vi säljer som allra mest ju =) Jag jobbar också idag, men bara mellan 11-15, Har ni vanliga öppetider idag?? :O

2008-12-24 @ 09:19:06
Postat av: Rah

haha, jag ler

2008-12-24 @ 13:39:56
URL: http://charleschili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0