Stress

Det är mitt motto just nu. Vet inte om jag egentligen har speciellt mkt kvar att göra innan resan. tror det mesta är under kontroll.
Men att inte hinna ta det lugnt, sova ut, träffa alla ordentligt innan jag åker känns stressande. Då man då sitter på jobbet och det knappt är någon kund, tiden tickar och man känner att man borde varit hos mormor eller hos någon vän.
Nä, pratade med chefen idag, ska verkligen försöka vara ledig så mkt som möjligt i veckan.

Igår planerades nyåret, det lär bli en hel del folk runt bordet men skoj ska vi ha, god mat ska vi käka, god dricka ska vi dricka och många lekar ska lekas tillsammans med mina härliga nära vänner. Inte alla nära som jag hade hoppats på men det  är svårt att få ihop alla. Jag är dock ruggit nöjd med dom som kommer, vi kommer få en gudomlig dag,kväll och natt =) jag längtar!

Ikväll eller NU ska jag kila ner till Johanna för att träffa hon, Emma, Ida, Anna och mysa =) Blir nog sista gången jag ser dom innan jag och Anna åker. Så myspys ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0