Uppdatering

Har jobbat mycket så har inte riktigt haft tid att kika in här.
Mycket nu och som bror sa måste ta vara på alla jobb jag kan få så jag har råd att leva när jag kommer hem.
Men snackade faktiskt med chefen idag och det lät inte omöjligt att jag har jobb även då jag kommer hem, så det känns skönt.
Nog för att jag egentligen skulle vilja jobba på ett handikappboende över sommaren, det vore ju det allra underaste ! :)
Men jobbarkompisarna är ju kanon på hemköp så kan ju inte annat än vara glad ändå :)

Ikväll är det innebandy som gäller, lyckades byta till mig så jag slutade 18 idag, hinner på hela 1,5 h träningen. FIIINT ! :)

Nä, men jag är lycklig nu! Men fortfarande tidsbrist...

Nedräkning för jelics hemgång.. 19 dagar nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0