9 juli

Imorgon är min första lediga dag på nu ska vi se, 12 dagar fyyy vad jag längtar :)
Idag jobbar jag dock 7-16 vilket känns otroligt skönt :) Äntligen får jag äta middag hemma och slappa och inte bara komma hem, fara ut och springa, fika lite, duscha och lägga mig. Är dessutom ledig lördag, söndag OCH måndag :) så jag och Jelic ska dra till Umeå ska bli riktigt mysigt :) Ska träffa min moster, som verkligen är en stor förebild :)

Jag måste dock göra någonting åt mitt beteende. Jag kan inte sluta få ångest när jag har ätit måste försöka äta bättre nu.
Ska testa det där med att dra ner på kolhydraterna. För övrigt så är jag så sjukt avundsjuk på alla ni där ute som inet behöver tänka på vad ni äter. Typ som Jessica sa: jag fattar inte vad bra mat är? jag bara äter det som är gott.
Om det ändå vore så väl. Hela mitt liv i stort sett präglas av mattänkande. Jag undrar faktiskt när jag åt senast som jag kände mig nöjd eller inte tänkte på vad jag åt.
Jonathan försöker verkligen stötta mig och få mig att förstå att jag ska njuta när jag äter det mår jag bäst av, men jag kan inte. Eller jag njuter när jag äter men direkt jag har slutat äta...
Vill verkligen få bort allt detta fläsk :(:( NU !! Ibland tänker jag att vill få anorexia så det går fort, men jag skulle aldrig palla. Jag ÄLSKAR mat för mycket för det. Så jag måste istället fortsätta springa, lägga in några styrkepass och äta bättre och mer jämna tider.

Nä nu måste jag iväg till jobbet. Om någon har tips om bra mat som ger effekt även om man springer i princip varje/varannan dag.

Kommentarer
Postat av: anna

duu det där börjar gå för långt nu!!!

2008-07-10 @ 09:58:25
Postat av: Jessica

Jag börjar seriöst bli jätte orolig frida!

Det sista du behöver är att gå ner i vikt!

Ingen annan ser de kilona som du vill bli av med!

Va nöjd istället? Du mår 100ggr bättre utav det i längden! Du lever bara en gång!

Du är skitsnygg i vilket fall som helst, så sluta upp med detta skitsnaaack! Du duger, även om du skulle trycka i dig tio wienerbröd i veckan :) MÅ BRA ISTÄLLET FRIDIS! Efter 12 år i skola så har livet äntligen börjat! LEV DET TILL FULLO TJEJEN!!! :D

2008-07-12 @ 22:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0