Godmorgon

Eller kanske goddag :) Jag vaknade faktiskt innan väckarnen ringde klockan 10, klev upp gick ut och gick och åt frukost :) Ska strax ut och springa, ska bara äta en frukt :) Ruggit skönt att vara ledig. Efter löpningen ska jag köra dom där nya övningarna och sen äta min skinksallad MMM :D Och lägga mig isängen och se Sex and The CITY och bara njuta av hur duktig jag har varit :)
Ikväll blir det att vara med Malin och Joel och mest troligt spela freesbegolf och umgås :)
Imorgon blir det jobb 11-17.30 hem och äta och sen drar jag, Angelica och mest troligt Rosanna iväg till Umeå för att bo hos min KÄRA moster, hennes barn (mina kusiner) och Peter :) Ruggit skönt. Vi ska mysa, kanske umgås med ngra från Umeå, gå på stan, träna och ha det gött :)
Vi hade ju tänkt åka buss men får se hur det blir med den saken, annars blir det bil.. vilket självklart vore den absolut skönate lösningen :) Då kan man åka hem när det passar också :) Det vore perfekt.

Nä, nu ska jag snöra på mig dojjorna och starta i-poden :)

Ps. Ikväll blir det tacos, SOM JAG HAR LÄNGTAT. D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0