Godmorgon

Min sista stängningsdag för i veckan, lite surt att jobba dessa tider då kvällen är som över när man kommer hem. Har blivit lite fanatiker och kan inte äta fett i form av godis och godsaker och måste träna hela tiden. Försöker att inte tänka så mkt på vad jag äter men jag får ångest om jag äter fel. Kanske är det bra, vill trots allt nå min målvikt. Ska i alla fall ut och gå nu före frukost sen iväg och jobba klockan 12, ikväll blir det TACOOOOS och guuud vad jag har längtat. Sen ska jag ut till stugan, mysa och bada och basta lite :) Och ut springa.

Imorgon blir det jobb till 16.00 och efter det ut och löpa, cykla till stugan och sen kommer ngra från föredetta klassen :) Blir käk, bad, bastu, fest, grill osv :) Gött mos !!

Nä, nu måste jag ut om  jag ska hinna gå en bit :) HOJ !

Kommentarer
Postat av: Peaches

Vad är din åsikt om size 0-modeller? Dela med dig av din åsikt till oss! :)

2008-07-04 @ 10:22:02
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Postat av: r

Ha en bra dag!

2008-07-04 @ 10:33:35
URL: http://rebbeckaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hörrudu!! Låt det inte gå för långt med att tänka på vad du äter osv.. låter skrämmande! du lever bara en gång, njut av det goda istället :) Ingen bryr sig :)



Pepp till imorgon!! var inte alls peppad, men du får alltid med en i skiiten frida :P Haha, nämen det kommer bli super kul! seer framemot det! :) Syns däär! lär ringa för vägbeskrivning, eller veronica kanske har koll ;) ajaa, gött mos ha dee !

2008-07-04 @ 22:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0