Hinner inte..

med bloggen så mycket nu när jag jobbar. Har fått massa extra nu så jag jobbar mån- lördag.. ledig söndag och sen jobb igen.. blir mycket stålar men det behövs för att jag och Anna har ju princip bestämt våran resrut nu till våran asienresa... Är så JÄVLA TAAGGGAAAD !!!  Vi ska in på resebyrån nästa vecka för att höra ungefär hur länge vi har råd att resa, vart och så.. bra att få mycket tips :)

Har inte riktigt bloggat så mkt sen jag var på SEX AND THE CITY premiären.. för er som inte var där.. tro mig .. NI MISSADE NÅGONTING!!! Alltså fyyy så underbart !! JAG BARA njööööt och ville aldrig att det skulle ta slut..

Veckan efter det så gick flyttlasset ut till stugan där MATTIAS, HANNA och ELSA var där. ALLTSÅ ELSAAAAAAAAAA :D MIN ÄNGEL !! Blir bara bättre och bättre varje gång jag ser henne.. mitt hjärta.. Så jag umgicks med henne, var uppe halv 7 även när jag började jobba 12.. allt för att se den där damen.


PÅ helgen vankades det Stadsfesten coh OM det rockade !!! Fredagen blev förfest hos Johanna tillsammans med bland annat stjärnan själv och Rosanna :D GÖTT MOS :) sen drog vi in mot stan där jag och Rosanna drog in och sen var hon borta...  men hahah.. inte var jag ledsen inte i det tillståndet så jag drog vidare och träffade massa folk :) träffade tillslut Anna och Monkey som jag umgicks med.. och sen massa olika folk.. rockade mest på KRUTOV VILKAA STJÄRNOR OCH VILKet DRAAAG :D
Var också på efterfesten V.I.P med EMD :) TACK JOOOEL :D

På lördagen var det förfestival tillsammans med mina bröder, deras polare och lite av mina :) RIKTIGT roligt.. typiskt bara att man är liten och "junior" som bröderna kallade det. Men jag RockaDE ändå :D Lika glad var jag :D om inte gladare.. :)
efter många om och men var jag och Anna inne på området, såg Amanda spelade in oss, träffade vakter som tänkte slänga ut oss men gav oss en chans till :) TUr var väl det för HIMLARNS vilken kväll :) WIIIEEHOO ! :D
Blev även då bjuden på efterfest på VIP men jag kunde inte tacka JA för då skulle jag inte tagit mig hem till stugan.. tyvärr.. men jag, Jonte och bror rockade i stugan.. spelade fotbolls och ramla omkull i en rosenbuske så jag fick stickor fullla händerna.. badade och hade det allmänt gött :) sanckade på tok för mkt med Hanna hahaha.. men men.. man bjuder väl på sig sjläv ;)
kan väl dock säga att jag inte var piggast  när jag vaknade till liv.. hööhö...

Nu ska jag gå och sova så jag hinner upp tidigt.. ska börja med träningen igen imorgon.. skulle egentligen vara ledig men nu jbobar jag iaf  12- 20 så jag ska träna innan :) Måste ju få någonting gjort :)

Till helgen blir det mest troligt fest i stugan tillsammans med föredetta BF3B :)

Ska försöka skriva lite mer nu ett tag :) hoppas det finns någon som läser :) PÖSS

Kommentarer
Postat av: Nina

jag med ville ha v.i.p med EMD =(

hhaha=) när ska ni till asien å grejer?=)

2008-07-02 @ 11:39:03
URL: http://ninalundmark.blogg.se/
Postat av: Rosanna

haha nä, alltså du var borta? haha vilket som så sög det att vi försvann, från varandra.

2008-07-03 @ 00:49:20
URL: http://rosannaa.blogg.se/
Postat av: Anna

hahaha stadsfesten och resan är det hjärta gånger tusen på :D

2008-07-03 @ 07:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0