Lediga dag

OTROLIGT skönt, jobbar helgen så det är skönt att få ledigt idag. När jag dessutom vaknar pigg klockan 9 då jag somnade 2 gör mig ännu gladare :) Jag ska nu käka lite frukost, klä på mig och cykla iväg till stugan :) Där ska jag lägga mig i solen och bara njuta :) Ikväll blir det att bege mig till Elin i Gummarksnoret som det så fint heter ;) tillsammans med min kära vän Anna :)

Funderar också på att följa Rosanna, MAja osv och se Alexander spela på trästocks. Fick ett sms från han igår att dom spelade klockan 4, blev riktigt sugen då jag aldrig har sett dom spela och då det blev så fint väder så är det säkert mycket härligt folk där och tittar :)

Nä,  nu ska jag göra lite frukost. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0