Minnet

Har verkligen inte haft tid för bloggen på ngra dagar nu, men det känns bara skönt att ha så mycket att göra :)
En liten uppdatering är att jag har varit på Pdol och sett Magnus Uggla, min guuud <3, jag tror det var länge sen jag var så lycklig som när jag stod där i publikhavet med min käraste Angelica :D ÅHH!
Vi hann också vara på förfest på två ställen tack till alla där <3 Träffade en massa gooa människor även inne på området. När vi skulle hem så skulle Maria hämta oss med bilen, vilket tog ett tag innan hon var i Piteå men hon kom tillslut kring halv 4.. vi var dock inte hemma förrän halv 7 eftersom Marias bil la av på E4an just innan kåge. Jag tror ALDRIG jag har skrattat så mycket i hela mitt liv. Jag och Rosanna spelade in filmer under tiden vi satt i bilen då och man hör i princip ingenting av vad vi säger för vi bara skrattar så vi gråter. Jaa, oj vilken kväll :) HUR KUL SOM HELST !!

Ikväll kommer Elsa, Mattias och HAnna så jag ska flytta ut till stugan för att umgås med dom så mycket som möjligt !! :D
På onsdag ska jag och Anna ses för att boka fast våran resa, nu är vi ÄNTLIGEN påväg på RIKTIGT!
TIll helgen ska jag till Luleå med min käraste Malin och ha HUR roligt som helst som vi ALLTID har då vi är på Luleå Kalaset :) Jag längtar !! :D

Ett puss på vädret innan jag drar ut och springer, ÄNTLIGEN värme flera dagar i rad ! :D Trodde inte det var sant när mätaren stod på 27 grader i skuggan klockan 17 i Piteå i lördags I LÖÖÖVE ! :D
Aja, hare så gött tills vi ses. PÖSS !

Kommentarer
Postat av: Jessica

uppdatering på g tror jaag =)

2008-09-01 @ 21:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0