Nyttig

Idag har jag verkligen börjat mitt nya liv. Känner mig OTROLIGT nöjd över mig själv att jag inte har ätit någon glass, bulle, godis eller någonting fast att jag bjuds på jobbet. OTROLIGT nöjd! När jag kom hem hade dessutom Jennilla gjort en kycklingsallad som jag fick äta av, super snällt :) Innan jag åt så for jag ut och sprang och körde lite styrke när jag kommer hem !
Hatar dock mig själv att jag vill se resultat direkt, vill kunna få anorexia hur konstigt det än låter men kommer aldrig att fixa det. Så jag ska verkligen försöka äta mer nyttigt, lågt GI och röra på mig ordentligt :) En sakta men säkert nedgång som jag också kan hålla senare :) Är så skönt för mitt självförtroende verkligen rusar i toppen när jag känner mig duktig. Varför gör jag inte alltid såhär ?

Var på ticket idag och jag och Anna ska försöka boka på söndag, verkligen sätta oss ner och bestämma tid, datum osv :) JÄVLAR SÅ SKÖNT DET SKA BLI !!

Funderar på att ringa min käre vän Angelica senare och höra om hon har ngra tips :) Hon brukar vara rätt bra på coacha mig :) Längtar dock tills friskvårds öppnar igen så jag kan köpa kort och träna där, för det gjorde jag verkligen när jag hade kort där i vintras och jag åt rätt :) Det gjorde att jag då gick ner till och med så många sa det :) men nu är jag tillbaka igen. Vet att jag är fixerad men min kropp har så sjukt lätt för att pendla så jag behöver en stadig och stabil kost och träning :) Mår ju bra av det så varför inte göra det ? Gäller nu bara att komma i gång igen ordentligt, är alltid starten som är jobbig. Men nu har jag sprungit 5 km två dagar i rad och otrolgit nog så fixade jag det. Är också så imponerad av mig själv när jag verkligen tar ut mig själv. Som Jonte säger: Du ska känna att du vill ge upp hela tiden.
Jaa, riktigt så bra är jag väl inte på att ta ut mig själv men jag tar i BETYDLIGT mer än vad jag gjorde förut när jag var ute och sprang. Faktiskt lika mycket som jag gör på gruppträningen på friskvårds. Är dock inte lika bra på styrketräning hemma som där,  just därför jag vill att det ska börja om igen :)
Nä, nu ska jag sluta skriva så att någon överhuvudtaget orkar läsa :P

hare gött HOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0