Regn

Trodde faktiskt att sommaren hade kommit nu. Dock ska jag väl säga att det känns jävligt mycket bättre att vara inne och jobba då det är regn och dåligt väder ute. Fast iofs så är kunderna oftast väldigt mycket mer missnöjda då, utom "farmor coh farfar".. det är typ världens härligaste par.. dom kanske är 84 år och glad för allt åhh jag blir som kär =)

Fick bilder från Anna från midsommar igår, riktigt mycket härliga människor på bild. Mycket skumma kort dock haha.
Ska iväg nu till Maja och ha en mysig tjejkväll med snacks, finlir och lite sup ;) iaf för vissa.

Kommer och tänka lite då coh då på nu att Angelica snart åker, börjar få lite smått panik. Min allra närmaste och bästa vän, ska hon verkligen inte finnas bara här nära ? SJUKT KONSTIGT och vill inte ! MEN ÄR OTROLIGT glad för henne, hon är ju stjärnan på innebandy, jag är hennes närmsta fan ;) Spelade ju trots allt tillsammans som små, sen gick hon om mig, bara liiiite, i typ allt. Så nu är hon en omtalad stjärna som glider runt och spelar ;) Fått en hel del förfrågan från lag, hon är typ kändis ;) Här är en bild på jag och kändisen på en av våra MÅNNNGAAAAAAAAA otroliga kvällar. ÄLSKAR DIG!!!

Här är några andra bilder från midsommar :


Blev dock inte så många bilder tagna, många som var med under kvällen finns inte med på bild men ett litet antal iaf :)
Nu ska jag packa ihop mig och sticka till Muttan ;)
Hare gött! Pöss

Kommentarer
Postat av: rosanna

Jag tänker inte sluta säga det. Du är fantastiskt snygg i ditt korta hår!

2008-07-21 @ 22:24:15
URL: http://rosannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0