Soliga afton :)

Mitt humör har verkligen varit på topp, lyckades pallra mig upp klockan 9 i morse för en 1,5 timmes powerwalk innan frukost och sedan iväg på jobbet. Började 11 och jobbade till 17.30.. RIKTIGT bra tid ;)
Och jag har verkligen varit glad hela dagen, TROTS att typ ALLA har gått på semester idag och jag inte ska ha någon så är jag bara glad.. ÄLSKAR sånna här dagar. Kan ju iofs ha och göra med att jag ska till Umeå om typ 30 minuter med min käraste Angelica och mest troligt också min kära Rosanna :) Vi ska träffa min BÄSTA moster, hon och jag är så sjukt lika och kan sitta och snacka flera timmar nätterna igenom. OJ vad jag tycker om den där människan :)
Hon har dessutom skaffat mobil nu efter att jag har övertalat henne så nu kan jag göra min favortsyssla sms:a med henne, LÖÖÖVE :) Fick förövrigt ett sms från henne idag att hennes dotter, min kusin Alicia.. hon är förövrigt KUNG på fotboll, har vunnit en resa till Italien för att spela fotboll. TROR DU MAN ÄR LITE AVUNDSJUK OCH STOLT.!!!! Jag har lärt hon allt jag kan ?!? haha ;)

Igår fick jag en aha-upplevelse.. alla flyttar snart.. Angelica, hon som jag ALLTID haft vid min sida.. hon som jag ALLTID ringt när det varit tungt, hon som jag ALLTID har skrattat och delat ALLT med.. Åhh.. har nog inte riktigt fattat det än.. blir tårar den där dagen hon reser.. men tro mig jag kommer att hälsa på.
Typ i princip jag och Anna kvar hahaha.. meeeen vi drar ju i JANUARI.. FYTTIIHEELL SÅ NAJS :) och sen nästa höst blir det plugg.. hoppas på mycket jobb i höst så man inte behöver tänka på att alla är borta :P

Nä, nu ska jag packa klart och NJUTAAAAAAAAA av att Angelica fortfarande är kvar vid min sida.. ÄLSKADE Angelica :)
Hoppas att Rosanna följer också så jag får njUUUUUUUUUTAAAAAAA av henne också innan hon eventuellt drar till Stockholm.. ;)

Hare gött allihopa :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0