Då var jag tillbaka igen

Har råkat bli ett litet uppehåll i bloggen efter mycket fart och fläkt.
Har ju nämligen tagit studenten ( fy fan vad jag är bra ! ) och gått på balen (så sjukt underskattad tillställning, hade riktigt kul) och haft en SJUKT rolig studentvecka tillsammans med min underbara klass.

Också vill jag lägga in två bilder från studentkvällen

Om det inte syns så kan jag ju bara tilllägga att detta måste ha varit en av dom bästa veckorna i hela mitt liiiiiv <3

Bilder från balen kommer inom kort.

Jag vet inte om det bara är jag med hela livet ( känns iaf så ) har man längtat efter att få gå ut skolan och nu känns det så sjukt tomt. Allt jag vill är att möta mina kära klasskamrater till hösten igen. Jag vet inte om det är skolan direkt i sig som jag kommer att sakna utan det är mina underbara klasskompisar, stäminngen i klassen och alla klassfester och alllting som har med det att göra.
Jag vet att man säger att vi måste hålla kontakten men det blir tyvärr aldrig så. Kanske ett tag, men man träffar nya vänner, vissa flyttar och så står man där. Men som tur är så träffar man nya vänner, kanske genom jobben eller genom skolan. Jag tror dock att dessa tre åren, även jag inte trott det så har man utvecklats hur mycket som helst och jag ångrar inte en sekund att jag valde Barn och Fritid. Har ångrat mig under åren då jag kommit på att jag inte fått läsa det jag har velat alltid men idag är jag så sjukt stolt över mig själv och mina betyg. Sur över att vissa betyg inte riktigt blev som man tänkt sig men ändå så har jag fixat så mycket. Och mycket tack vare mina härliga vänner, speciellt Anna. Vi har verkligen haft varandra genom skolåren på gymnasiet HELA tiden! Jag älskar dig vännen !
Men också tack vare alla andra, mitt innebandylag som fått mig att tänka på annat, andra klasskompisar som stöttat och andra kompisar som tillexempel Angelica, Rosanna osv :)
Jag har så sjukt mycket att vara tacksam för och jag är verkligen det jag är bara för dålig på att säga det till er alla vänner.

Sen tänkte jag ta upp lite om Turkiet också, vilken otroligt sjukt rolig resa. Haha, alltså så mycket underligt som hände. Inte trodde jag att vi skulle vara på bardiskarna och dansa varje kväll vi var ute och inte trodde jag att någon av oss skulle falla ner. Jag trodde inte heller att vi skulle möta en hotellboss som var "bäst" på slicka och inte heller trodde jag att jag skulle vilja stanna längre när vi väl skulle hem. Ni brudar är fantastiska Jessica - du gör mig alltid så glad. Din ironiska sak ;) Det är vi som hänger utanför bardiskarna, om du fattar vad jag menar ;) Gillar dig skarpt :) Sen Anna, finns inte mycket att säga mer än att du är en av mina absolut bästa vänner ! <3 Amanda - så satans rolig en prick. haha eller Silvia om vi får kalla dig så ;) du som lärde oss alla sätt att snacka på. Och Monica alltså du är bara så sjuuuukt bra och rolig och ironisk och allt :)
Väldigt roligt att också Johanna och Clas följde med så jag fick komma dom lite under skinnet också, haha Clown Clas heter han ju av en anledning " jag skämms" och Johanna haha, vilken lirare.
Ja, Linn, Vera och Elin :) Kanon :D Vad annat kan man säga ?!

Nu har jobbet börjat också på Hemköp, jag stormtrivs :) Sofia du är fanimej kanon.

Sen vill jag bara slå ett litet tack till mina ursvikenbrudar Jelic - genom allt, Rosanna, Maria och Maja :) Mums på er :D
Midsommar snart som spenderas i Ursviken trakterna :) hoppas vi ses ! :D

En liten grej till innan jag slutar skriva, Ursvikensskolan står i lågor, där jag gick när jag växte upp. Det är så sjukt alltid har man snackat om att man vill att skolan ska brinna ner och sen när man inte vill det längre så gör den det.. Det här är några av bilderna men mer finns på
http://norran.se/nyheter/article128114.ece

Och det brinner än. Frågan är ju hur mycket som kommer att stå kvar. Kunde det inte har börjat brinna i högstadiedelen istället den är ju risigare än allt annat. Såg barn som grät idag, tänk dig dom som är 9 år, för dom måste det har ju vara ett av det värsta som kan hända.

Nä, nu ska jag ut och löpa. Måste dra igång med träningen igen nu när foten börjar bli bättre. Påtal om bättre så ska jag bli bättre på att uppdatera bloggen också :)

Kommentarer
Postat av: lillmörten =D

du är ganska förbannat bra du själv också ska du veta,stora mörten bruse :]

2008-06-15 @ 22:06:16
Postat av: ida

Helt sjukt med branden, vem fan är så dum och osmart!?!

2008-06-15 @ 23:45:59
URL: http://idaaaheed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0