Dagen efter kvällen före :)

Kanonkväll hade jag igår :) Först middag hosmig med 20 pers och massa god mat och gott dricka :)
Solen tittade ju fram rejält och man fick stämning i hela kroppen. Så vi drog vidare ner mot älven och vidare till Maja :)
Spelade lite brännboll vilket gick sådär och var senare hos Maja, hoppade studsmatta, dansa, skratta och snacka.
Drog till Isak ett tag för att senare dra tillbaka och mycket skratt.
skjuss hem vid 5 :) Gooood kväll :D Jag tackar och bockar till alla jag umgicks med :)
Bilder kommer när jag får dom haha :)

Vad gjorde ni andra allt mest ? :)

NU ska jag till Annas stuga och mysa med henne och Elin :) Imorgon är det jobb och SEX AND THE CITY premiär med Maria, Angelica och Rosanna :) Wiieho! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0