Frisören

Där har jag varit idag och för, i princip första gången i mitt liv, gjort någonting riktigt drastiskt.. Klippte av ungefär 2,5 dm och har nu page. Jag har länge velat göra det och äntligen så har jag gjort det :) känns riktigt ovant men samtidigt bra. Det enda som känns jobbigt är väl att nu måste jag fixa frisyren men jag har ju velat ha en frisyr så jag ska inte gnälla :P
Måste bara iväg och köpa en rund borste.

Ikväll blir det att träffa Maria, Angelica, Rosanna och säkert någon fler :) mys i ursviken. Börjar nämligen jobba klockan 7 imorgon så blir nog inte allt för sen kväll, grymt skönt med en ledig dag. Har hunnit med mycket :)

Skulle dock till ungdomsmottagningen idag för att få nytt recept, tror ni inte att dom har stängt när jag väl hade tid att pallra mig dit. Kan nämligen inte få nytt recept via telefon utan jag måste dit för vikt, kolla blodtryck och sånna där säkerhetsgrejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0