Godmorgon!

Är faktiskt ledig idag, otroligt skönt med en långhelg :)  Jobbar dock hela nästa helg men förhoppningsvis kan jag nog få var ledig lördag så att midsommar blir en lång och härlig natt :)
Jag har faktiskt ställt väckarn idag så jag ska ta på mig lite kläder och gå en prommenad innan frukost, sägs tydligen vara väldigt bra, och sedan äta en grötfrukost :)
Ska förhoppningvis möta Rosanna för en fika senare på staden innan jag ska klippa mig. Påtal om klippa så kan jag inte bestämma mig hur jag ska klippa mig, får panik. Ska jag behålla håret ungefär som det är och klippa upp det lite eller ska jag klippa av det så jag får en form av page. Ungefär såhär


Kan verkligen inte bestämma mig och snart sitter jag där i stolen.  är bara så jobbigt om man inte trivs i det man klipper, är trots allt ens hår och typ en hel sommar.

Påtal om sommar så hoppas jag att den här kommer bli gudomlig tillsammans med vänner och bekanta :)

Fick veta en liten tråkig grej igår, iaf för mig, och det är att Angelica min absolut längsta (i tid) bästa kompis ska flytta till Gotland efter sommaren. Nog var det väntat men man vet aldrig säkert för än ordet är sagt så att säga haha. Vi har verkligen alltid varit kompisar känns det som. I alla fall så länge jag kan minnas att jag har varit med en kompis kontinueligt. Men sjukt roligt för henne att testa på någonting nytt :) Jag kommer bara att sakna henne så otroligt mycket tur att det finns telefoner och att jag faktiskt kan hälsa på henne. Bara sjukt långt bort :( huvva.
 NÄ nu ska jag slänga på mig gångskorna och he mig ut. Hare gött :) hoj!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

haha lite lustigt, du glömmer som nämna vad som är tråkigt, att hon faktiskt ska dra iväg.

2008-06-16 @ 23:06:28
URL: http://rosannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0