Solen i ögonen

Har precis varit och tagit en morgonprommenad, blev en riktigt lång än idag :) skönt i denna sol. Hade bara shorts och linne på mig och ändå så frös jag inte. Typiskt att jag ska och jobba på en timme menmen pengar är också gött :)
Imorgon är det midsommar och jag tittade på vädret igen och dom har faktiskt ändrat sig och enligt smhi så skulle det inte regna alls och solen skulle kika fram vid 18.00 så detta kan nog bli lyckat :)

Mitt hår, för att aldrig sluta tjata, har jag panik över. Det är verkligen borta det där långa. Såklart det var nött och äckligt men samtidigt så tänker jag på att jag bara hade behövt klippa bort 5-7 cm och gjort det snyggt på den längden. Vet att det inte lörns att dalta men jag har ångest på kvällarna. Men enligt Matilda, som har gjort samma sak för ett år sen, så tröstade hon mig med att hon också hade ångest men att det gick över efter ungefär en vecka då hade hon vant sig. Är väl mitt självförtroende som spökar. Måste ta tag idet, tycka om mig själv mera. :) det ska bli mitt mål under sommaren.
Påtal om mål så ska jag försöka prata med chefen snart om att fara ut och resa, vågar som inte ta tag i det där. Är rädd för att han ska säga att jag inte har kvar jobbet när jag kommer hem. Menmen, finns ingen återvändo för ut och resa ska vi, jag och Anna. Som vi har längtat :D :D :D

Glömmer som bort att skriva på bloggen då och då, är så mycket med jobbet och så så jag hinner inte.
Och nu måste jag äta frukost och duscha så jag inte kommer försent till jobbet. Ha de gött. HOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0