5 Maj

Gaalet vad det blåser idag :)
Hur som haver.. tänkte berätta lite om helgen.. av det jag inte redan nämt..
glömde nämligen tala om vårat lilla äventyr i fredagskväll.
Satt hemma hos mig med Jelic och hade det mysigt med te och mackor, så ringer Maja och frågar om vi ska henka och grilla.. givetvis tänkte vi.. drog ändå på oss lite kläder, gamla så inte våra vanliga skulle lukta massa äcklig rök. Tänker också att vi när vi är framme bara ska hoppa ur bilen och vara framme vid grillringen, men ack så fel vi kunde ha. När vi klev ur bilen så fick vi instruktionerna att de var ute på klippan, "Vi ser Majas hus på andra sidan älven".. så vi började traska och trodde snart att vi skulle komma till en väg, som tydligen de andra hade gått på.. men ack..
vi traskade genom snö, slask, sten, mossa i 45 minuter.. tills vi äntligen fann dem med en liten jävla fjutt vedhög som brann.. då vi, då vi var framme även upptäckte att klockan var mycket och att jag och Jelic skulle börja jobba tidigt på lördagmorgon.. så det var bara att vända om.. vi försökte förstå hur vi skulle ta oss till den där vägen de hade snackat om och de förklarade.. men hur lätt är det att förklara riktmärken i en mörk skog.. "ta vänster när du ser träd," funkar ju si så där.
Så vi satte av och då vi väl hittade en väg så var det jätte mycket vatten på den så jag sa att vi kanske skulle gå runt på utsidan lite, men då var Angelica redan så less och bitter så hon traskade rakt igenom.. haha.. fan vad jag garva.
Vi fick oss dock en redig skogsprommenad :)

På lördagen var det jobb, kändes sådär då man cyklade halv 10 påmorgonen utan jacka och typ svettades, att kliva in och jobba till klockan 7 inomhus. Men men, bara att gilla läget. Tur att man snart beger sig till Turk.. TVÅ VECKoR KVAR IDAAAAAAAAAAAG !!! :D
i alla fall så vann jag på hästar på jobbet, första gången jag spelar.. kachiiiiiiiing :D Så väl värt att jobba den dagen.


Nää, nu måste jag ta tag i det där BF provet, som jag har skjutit upp det. Det går väl som det går.

En liten notis, exakt EN, fattar ni EN endaste liten månad och man är FRIIII som en fågel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0