Dagen efter kvällen före.

Gårdagen var rent nå kanon.. stressigt meeeeeeeeeeeeen skiit bra :)
Först stressa upp till BB och träffa det lilla underverket. Alltså det där kommer bli världens vackraste unge.


Sen skyndade jag och Anna oss och skulle duscha innan sminkningen hos Jonathan och mitt i alla hast så kommer Jonathans far Anders hem.. hahah.. Anna försöker ursäkta sig som står i BH och byxor samtidigt som hon backar in mot toan. Sen när jag står alldeles spritt språngandes och ska ta lite deo så kommer han in där. Hahaha.. tror han ursäktade sig i tio minuter och sa att han inte såg någonting..
Sen iväg till stan då jag upptäcker att jag har glömt mitt presentkort så jag släpper av Anna då det är 3 minuter kvar tills hon ska vara och börja sminka sig för att köra hem och hämta presentkortet. Upp igen och sminka sig... När vi köpt allting så ska vi bara gå och köpa lite käk på wook´n roll där vi träffar Mia, som jobbar där. Sitter och snackar lite när Mia vill titta i Annas påse vad som finns i den. Då hon tappar hela rouget i golvet.. haha så iväg och köpa nytt.. och sen påväg hem..
sen hur resten av kvällen gick det hahaha.. det vet bara dom som var med.. men roligt det hade jag då verkligen =)
Slutade med att foten som jag stukat förut är ond/svullen och ett skärsår i pannan. MEn i övrigt gick allt kanon !
Tack till alla man träffa :) Bilder kommer inom kort..

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha vilken jäävla daaag ;)

2008-05-11 @ 17:07:35
Postat av: Sofia

Tack:) Ja vi har det underbart:)

2008-05-11 @ 17:30:03
URL: http://sofiialu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0