Fredag

Äntligen, trodde jag..
Trodde att det bara var svenska förhöret på måndag men ack så fel man kunde ha.
Så blir plugg imorgon kväll efter jobbet.
Mycket i helgen! Håller på att packa nu för kommer inte att hinna senare..

Ikväll blir det att packa färdigt och mest troligt ursv. gänget ikväll :)
Jobb på OK, plugg tillsammans med Anna imorgon. och Kanske om vi hinner ses med Jojje osv :)
Söndag jobb från 9 till (?) på hemköp och sen träna om jag hinner :)
Måndag, skola.. hinna jobba på hemköp och köpa det sista. SEN STICKER VIII :)
21.00 lyfter vi :) SÅ JÄÄÄVLA SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT !!!

Nä nu ska jag ta tag i det här och he mig ut och löpa sen köra lite hemmagym :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Frida vi måste ju ses sen när ni kommer hem, var ett tag sen tycker jag !
Ha det bäst i turkey:)

2008-05-17 @ 17:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0