Måndagkväll

Tjenna :)
Blev en riktigt kall dag, var inte riktigt berädd på det inte Emma W heller för den delen haha.. flickstackarn hade ju inte ens en jacka på sig. Själv har man dock bara packat sommarkläder till Jonte, bor här till på torsdag och har ingen bil att fara hem och hämta.. får bara hoppas man inte fryser ihjäl imorgno. Det ska ju vara sommar nu ? Gräset är ju grönt.
Men vem bryr sig egentligen när man drar utomlands om en vecka ?

idag har jag varit på skolan, käkat vegetariskt.. och visst kan dom väl ha som vanligt med båda rätterna så man iaf får välja.. jag ÄLSKAR ju kött :) Men visst, det är kanske fel hur dom behandlar djuren.
sen var jag och träna på friskvårds sen har jag suttit här och pluggat hela kvällen. Känner mig riktigt nöjd. Har faktiskt skrivit ihop 3 A4a på historian, läst 5 sidor ( i alla fall en tredjedel) och svarat på frågorna. Blir plugg resten av veckan också men det får man tåla när man ska göra bort allting innan.
I morgon är det personliga kort på Hemköp.. haha harregud.. vad ska jag ha som personlig grej? skolbok känns mest passande för tillfället.. eller en bikini som man längtar.. får se vad det blir..

Kommentarer
Postat av: din gamla goding

ta med mig jag är ju din personliga greeej (A)
du är bra bra bra som gör bort arbetet flicksnärtan!

2008-05-12 @ 22:00:07
Postat av: emmawihlborg

hahaha vem kunde tro att kylan skulle smyga sig på så plötsligt? Jag trodde redan att sommaren var kommen, därav mina svala kläder.

Fyfan för folk som åker utomlands!:(

2008-05-13 @ 22:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0