Måndagmorgon

Viiilken goood måndag morgon. Idag är dagen D, ÄNTLIGEN sticker vi :)
Fy vad man har längtat till denna dag och som vi harkämpat med allt plugg i veckan.
Har haft avgörande uppgifter/prov/förhör hit och dit. Sista är idag och sen är det bara två redovisningar när man kommer hem och sen är det fan studenten :)

Var och jobbade på hemköp hela dagen igår, guud vilket härligt gäng som  jobbar. Är ledsen att jag missar öppningen men jag kommer ju hem  igen :) Hann också förbi och köra lite power och core igår på friskvårds, pressade mig själv otroligt mycket. Riktigt skönt och det känns idag, ännu bättre ;)

Väskan är packad, bara lite småtjaffs som ska införskaffas idag :)
Ska hinna på hemköp och få en liten kassakurs, förbi friskvårds, hem och käka, duscha och packa det sista sen bär det av :) Såg några prognoser nu :) Kring 28 och sol varje dag :) Någon dag till och med 30 :) Och  aldrig under 22 på nätterna. Jag och Anna kommer att rocka feeett tillsammans med massa andra bruds som sticker :)
WIIIEEHOO !!

Kommentarer
Postat av: jessica

dåålig uppdatering på bloggen fridis :P

2008-05-30 @ 00:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0