Onsdag

Hade lite problem vad det var för dag, är så otroligt stressad för tillfället..
For nämligen till tandläkaren igår morse och när jag kom dit kom jag på att det idag jag skulle dit.
mycket jobb, mycket skola, mycket träning, mycket vänner, mycket fest..
men man ska väl inte klaga :) bara att försöka ta vara på tiden :)

Förövrigt så blir det möte med rektorn på fredag, alltså visst är det ett skämt ? dom snackar om att man ska ta eget ansvar på gymnasiet, men det är då fan bara bullshit. Dom försöker ju styra mer än morsan.
Men snart är det över och man är friiii att hoppa

Kommentarer
Postat av: Annnoliten

hahahah alltså det går över styr så jävla seriööösaaa!!!!!!!!!!!!!
men vi drar snart :D

2008-05-07 @ 16:40:11
Postat av: Veronica

Vafan är det jag hör?
rektorn?

2008-05-07 @ 21:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0