Onsdagmorgon.

Sitter här och är som vanligt klar i tid. jag är verkligen en sånn person som gör saker i tid och istället har tid över i slutet. Hatar att stressa. Tyvärr har jag inte riktigt lärt mig hur lång tid det tar att cykla till skolan istället för när jag bor hemma så därför är jag så tidig. Behöver ju inte kliva upp lika tidigt som hemma.
Idag skiner solen åter igen. Jag har inte varit ute och kännt men jag antar att det är som igår och förrgår. Jag vill i alla fall att värmen ska komma nu :)

Igår läste jag igenom historian och jag känner mig faktiskt hyffsat klart. Och jag och anna var så sjukt duktiga på skolan igår. Först gjorde vi klart projektrapporten helt och skrev ut så nu är den bara att lämna in, sen gjorde vi klart natur uppgiften så den skickade vi in, sen satt vi med samhällsredovisningen och känner oss i princip klara inför redovisningen imorgon. Bara hem och öva lite ikväll så ska det där ordna sig. Det tål att tilägga att Elin och Linn också var med och jobba så flitigt på den :) När jag kom hem läste jag även den andra historialäxan vi fick till fredag och svarade lite lätt på frågorna till den.
Ikväll blir det att försöka plugga lite på naturprovet på fredag, försöka få fram en bra källkritis disskusion på hitoriaarbetet, försöka få ihop något till våran redovisning av projektarbetet och.... jaa frågan är ju om jag har något mer nu ? kan det vara så underbart ? Haha, va ? det här måste jag kolla upp. I sånna fall inte mycket kvar WIIEEHOO !!

men shit så skrämmande att gå ut igentligen.. nu ska man ju bli vuxen.. både skönt och inte.. kommer i alla fall att sakna klassen SOM SKRUUTTT !!! :D Ni är king, BF3B :)

Nä, nu ska jag hoppa upp på cykelsadeln och bege mig. Hare gött :) Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0