Tjena Hejsan :)

Nu börjar pluggningen lida mot sitt slut.
Känner mig helt klar med historia inlämningen, har gjort den andra historia läxan till på fredag
Har gjort i ordning lappar för redovisningen på samhällsen imorgon.
Har skickat in utvärderingen av projektarbetet
har läst natur inför naturprovet på fredag.
Så efter fredag, när naturprovet är skrivet så är det bara svenskaförhöret på måndag.
SEN STICKER VIII ;) 21.00 lyfter planet från falmark och OJ vad jag längtar :)
Ser väl dock om hela Skellefteå är på samma plats men läste också att Stockholmsplan och Göteborgare kommer att infinna sig på vårat hotell. Jag ser fram emot att träffa Björn :) haha eller vad säger ni brudaaaar :) ?

Snart är det helg också och snart öppnar hemköp :) Jag är taggad. Dock känns det riktigt tråkigt att inte jobba på OK Q8 mera har verkligen trivts där men jag vet att Anna kommer att göra ett bra jobb istället för mig :)
Jobbar förhoppningsvis där när jag är ledig någon dag från Hemköp. Får bara se hur mycket man orkar :)
Bara man har roligt så orkar man det mesta :)
Aja, nu ska jag se lite frusna män söker kärlek. Förövrigt så trodde en av tjejerna att det inte fanns vägar här i norrland.. SKÖÖÖN tjej.. så jävla insnöad. hahaha :) väldigt lustigt program ser ni det inte så se det :)

Kommentarer
Postat av: jessica

Haha!! Om det ska vara någon, så ska det vara björn annars så får det vara :) Låter ju kaanon :)

2008-05-14 @ 22:08:44
Postat av: Rosanna

haha vadå björn?

2008-05-15 @ 17:24:14
URL: http://rosannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0