Torsdag

Just hemkommen från en cykelfärd från staden. Var så hurtig igår så jag cyklade och sov över hos Jonathan så då bar det sig inte bättre än att cykla hem cykeln idag. 1,3 mil för att vara exakt kommer väl ha ont i rumpan imorgon.
Ska köra lite styrke nu så man får nå muskler också.
Var och gjorde en sånn där kroppsundersökning idag på friskvårds så nu kan jag se skillnad om någon månad genom en ny undersökning. Skulle ha haft mig en sånn där våg hemma :)

Som sagt imorgon blir det möte med rektorn och dessutom introdution för det sista avgörande historia arbetet. Enskilt om revolution, lär väl sitta med det hela söndagen, måndagen och jaa... ungefär tills vi far kanske ;)
INTE länge kvar nu WIIIEHO!! :)

Går bra med samhällsen så det blir nog inga problem med redovisningen, frågan återstår bara om Hemköp öppnar nästa vecka.. jag hoppas :) får höra imorgon. Då blir det full rulle nästa vecka men ska man bort så ska man och då orkar man mera :)
Ikväll blir det Joel & på lördag fest och sminkning tillsammans med Anna på Make up :) Välbehövligt med lite nytt smink efter den där dumma personen som stal min nessesär.

FICK FÖR ÖVRGIT  BETYG I ENGELSKA IDAAAAAAAAG :D Som jag och Anna har längtat efter det där betyget i sin hand och att slänga bort boken. Sååå himla skönt :)
Livet går bra nu ! :) det rullar på som det ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0