Gratulera :)

Mina kära tvillingbröder på 28 års dagen :)

Jag har till och med tagit ledigt för att fira deras kära dag idag, vilken syster va :)
Så jag blir kvar här ända tills på lördag då det vankas mera firande där ibland förhoppningsvis en vinst mot Dalen :)

Sitter och kikar runt på Mattias dator och hittar bilder från mammas 50års firande resa - Turkiet och lite sommarbilder som jag bjuder på :)

Helt slut efter sitt rockande på dansgolvet. Elsa rockade så svetten rann och jag kan ju säga att jag har sett en gladare person när vi var tvungna att lyfta henne från dansgolvet efter 2 timmar.
Vi gick runt och kollade läget första kvällen..
jag skulle nog vilja påstå att hon var RÄTT nöjd även på dagarna, då hon uppträdde som världsvant vattendjur..
det hände även att vi var LITE nyttiga och rörde på oss genom vattengympa i den ENORMA basängen.
Vi firade mor nästa sista kvällen, hon blev som ett barn på nytt :)

Men innan det var dags för hemgång så lekte jag och Jonte fåglar på en stund ;)


Jag har sugit på det hära med bloggen ett tag, jag har försökt göra en ny design men det går fan i mig inte, är SÄMST på datorer och har som dåligt tålamod. Ska försöka ta tag i det där men svårt att hinna med när man har annat att tänka på.

Lite uppdatering: Jobbet har ju som kanske många vet bytt ägare och det har varit ett par JÄVLA snubbar från sthml och ställt och styrt PÅ TOK FÖR MYCKET. SJUKT skönt att alla utom en av dom har åkt hem !!!
Träningen går bättre och bättre och jag tränar något varje dag, vet att om jag vill nå resultat så måste jag röra på mig varje dag, om jag inte orkar lägga om dieten HELT. Har bara motstånd från min käre far allt för ofta.. vet att han vill väl men jag behöver STÖD vill verkligen fixa det.
Vännerna försöker jag hålla kontakt med så gått det går men ni som känner mig väl vet att jag är sämst på att höra av mig men det blir så då jag är stressad. Ska verkligen försöka. Men jag vet ju vilka som står kvar när jag inte hör av mig, dom riktiga. Dom som vet att jag tänker på dom ändå fast att jag suger på att höra av mig.
Tillexempel så ringde jelic aka. löken sent igår kväll för att berätta lite olika saker. jag ÄLSKAR när mina käraste ringer, sms:ar eller visar på något sätt att ni tänker på mig.
Därför ska jag från och med imorgon, för sen kväll nu, höra av mig till er oftare :) Bara ett "Hej" per sms räcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0