Hmm..

Idag började jag tänka igen, tänker alldeles för mycket alldeles för ofta.. Men hur som helst, meningen med livet..
Är det menat att man ska kliva upp och känna att man knappt har sovit för att sedan jobba, åka hem laga mat och sen inte orka mera.. kanske en träning men inte så mycket mer.
jag menar jag skulle inte tacka nej sovandes till att få jobba med barn, göra saker med dom på dagarna och få vara ledig långhelger, ATT FÅ ENERGI PÅ JOBBET..
typ att jobba 9 - 3 tis, ons, to.. vore allt något för mig :) Jag är nog allt en lat liten rackare..
Men jag har ju tyvärr INTE RIKTIGT dom förutsättningarna ÄN.. så här står man och tar alla skitjobb man kan få, jobbar kvällar, helger.. Alltså INTE RIKTIGT så som jag vill ha det.. men i framtiden.. dåå ni
då ska DU
få se på andra..

Kommentarer
Postat av: Rah

Ha ha, gud vad du trixar med bilder. Du är så trixig.

2008-11-26 @ 18:19:33
URL: http://charleschili.blogspot.com
Postat av: anna

haha jag är inte ensam om att fundera ;)

alltså buuuullllaaaaar, ge mig!

2008-11-26 @ 22:11:38
URL: http://annaamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0