Planering

Ska nog vara ärlig att säga att det var LITE så att vi bestämde resans rutt ungefär såhär

Men i alla fall igår försökte jag och Anna att ta tag i dom tråkigaste men DOCK Så viktiga delarna av våran resa. Ekonomin.
Det enda jag i alla fall har haft i tanken är ju att man kan leva livet hela vägen, MEN vi ska ju till en del ställen som är rätt fattiga så vi kanske inte får ha våra grejor i fred.
Jag har varit både ångerfull, panikslagen och virrig över resan men i morse fick jag verkligen en känsla av att vi gör rätt. Vi har alltid sagt det och alltid vetat att det kommer att bli en GUDOMLIG resa, men jag har aldrig riktigt känt det.
Just nu längtar jag faktiskt, trots att det känns jävligt mycket som att kasta sig ut för ett stup :P
Men jag menar, man måste våga för att vinna, och nu.. nu vill jag både våga och vinna ! :D


Kommentarer
Postat av: anna

wiiihoo :D

världen väntar!

2008-11-28 @ 14:44:41
URL: http://annaamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0