Stress...

Är inte riktigt van att jobba 6 dagars veckor nuförtiden. Jag har ju lyxat till det och till och med tagit ledigt en och annan fredag. Men NU då, NU när jag behöver tiden.
jag behöver träna VARJE dag, men hinner inte då jag jobbar som ett svin..
jag behöver träffa Anna, min bror, banken, Cristine för att kunna planera våran resa.. NÄRA NU!!
jag behöver åka på stan för att handla julklappar OCH allt till resan
jag behöver träffa alla som jag INTE ska åka med för att hinna göra så dom är kvar då jag kommer hem
jag behöver träffa mormor som snart ska opereras (läkarna vet inte om hon klarar operationen)
jag behöver baka så jag får julstämning
jag behöver ta det lugnt och göra ingenting
JAG BEHÖVER TIIIIIIIIIIIID!!!

Kommentarer
Postat av: anna

taat lugnt, christine fixar ;)

2008-11-27 @ 11:09:22
URL: http://annaamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0