bränner.

Måndagar är konstiga dagar för mig. Jobbar alltid stägning men börjar klockan 3.. så är som ledig fast jag inte är ledig.
Jag ställde iaf väckaren imorse för att sticka och träna på friskvårds och sen for jag hem, åt ägg, skinka och sallad :) Tog faktiskt kort på det, men nu hittar jag ingen bra sladd för att sätta in korten.
Tog även lite kort från bingokvällen igår men ack..

I alla fall så ställer jag alltid väckaren på halv 9 för att hinna träna kring 11 och har alltid gjort då jag har stäning eller varit ledig..
men imorgon ska jag banne mig sova ut ! BANNE MIG. För idag har jag varit riktigt tung i huvudet och slut.
Hade dessutom innebandyträning nu ikväll, kom hem nyss. Så nu ska jag göra stjärnan i sängen och slumra sött tillsammans med Mange Betnér.

Imorgon ska jag förbi mormor, har inte velat fara dit för hon har mått så dåligt. Vill inte se henne så. Men jag kan inte hålla mig borta kommer hata mig själv ifall hon inte överlever en operation och jag inte har varit där och visat hur OTROLIGT mycket jag älskar henne. MIN BÄSTA mormor och vän !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0