Dagen innan, eller kanske helg?

Då var det fredag och jag har FÖR FÖRSTA gången sen jag kan inte minnas lyckats byta så jag jobbade dag istället för kväll.
Har också lyckats byta till mig så jag jobbar både lördag, söndag så jag blir ledig nästa helg och kan spela våran match på lördag.

Idag har jag i alla fall varit nyttig, ska strax ut och springa. MÅSTE verkligen skärpa mig nu. Vill fixa dom där 10 och det är nu!
Så då drar jag på mig löparskorna och her mig ut.
Ikväll blir det mys i Gummarksnoret med Elle och brudarna från klassen, Elle har nämligen tagit tag i sig och sitt liv och ska iväg till USA om mindre än två veckor för att jobba som au pair. Jag är ruggit imponerad av henne! Och OJ så roligt hon kommer att ha det.  Nåja, på med dojjorna då så ses vi. TJING

Kommentarer
Postat av: anna

heelg är loove ensam mamma är loove, jag väntar och väntar på att det ska staarta!

2008-10-26 @ 18:41:26
URL: http://annaamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0