Friskt vågat hälften vunnet ?

Sitter och borstar tänderna sen ringer telefonen, ett nummer.. ska se.. 0910 ngt.. inte skyddat eller ngt.. en liten kille undrar om det finns någon Petter här, vilket det inte gör. Jag tänker direkt att någon skämtar med mig iaf.. sen vill han i alla fall söka efter Petter till talang 2009.. jag blir bara sur och slänger på luren.. jag menar, vem vet om det var en kille ens. Men det var inte skyddat nummer,tänk om det var på riktigt? jag kunde ju ha hjälpt stackarn. Frågan är hur mycket man ska ta förgivet?

Jag är nog allt för rädd många gånger att göra bort mig, att våga slänga mig ut. Det där var ett exempel, varför kunde jag iställetinte har snackat vidare kanske drivit tillbaka lite osv. Så mycket roligare man får i livet då. Nu ska jag bli mer vågad, jag ska våga att kasta mig nu, nu jävlar blir det ändring på kvinnan! Det här slutet på året och nästa år, ska och KOMMER att bli ett år när jag kastar mig ut från kanten. NU kör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0