Godmörgon!

Ställde som vanligt väckaren men idag för att lyssna på Adam och Gry och SJÄLVKLART Anders Timell. Adam vann som vanligt då dom spelade om hans pengar. Jag fick bara sånn nostalgi känsla. Minns när jag och Anna JÄMT kom tidigare till skolan och lyssnade på i princip hela deras program på mornarna :)
Gick in på deras blogg nu och här är en fin bild från i morse :)
Anders "normal" som vanligt..

Nu ska jag ut och springa, trampade dock snätt. Mitt klantjag igår men jag vägrar att foten ska vara dålig. Så nu ska jag ut och pressa foten.
Senare kommer Malin och jag ska slinga hennes hårr, jag som aldrig har gjort det förut ? jag som är den klantigaste jag känner och jag som har mitt bästa ord och framförallt vanligaste: OJ... Aja, på egen risk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0