Helgen :)

Fredag blev det jobb till 20.15 då jag tassade iväg för förfest hos Emma Wihlborg (emmaawihlborg.blogg.se) där Anna (Anna) Johanna (sixxy), Ida ( idaheed ), Håbbe, Petra, Bella vi gjorde oss klara, lekte och det slank ner några droppar :) VÄLDIGT TREVLIGT. För bilder så finns det på deras bloggar ;)
Sen drog vi ut och slängde våra lurviga och när klockan tickade mot 2 ville INTE jag och Anna hem.. men ack så var det så. Jag träffade Joel som jag typ inte träffat på flera månader och vi hade HUR mycket som helst att snacka om. Men där kring halv 4 var vi tvugna att avbryta och sticka hemmåt. Var länge sen jag frös så mycket, så väl hemma så la jag mig med alla kläder och vaknade klockan 7 av att jag höll på svettas IHJÄL. Nylånstrumpor, jacka allt skulle av.
Klockan 9 ringde väckaren upp och jobba, slog i näsan så jag fick vila ett tag haha. klantskaft.
På kvällen blev det grillat mmmm, sen hockey jag, Rosanna och grabbarna ;) SÅ GÖRA VI NÄR VI KROSSA LULEÅ!
När grabbarna drog ut så stannade jag och Rosanna (http://charleschili.blogspot.com) och såg greys :) mysss :D

Idag blev det att öppning på jobbet, match vilket var en skit match.. eller egentligen inte. Vi var king i första. sen kom mer och mer dåliga miner och jag tror personligen att det var det som knäckte oss. Vi fokuserade bara på det dåliga istället för allt bra. Så det blir till att bryta ihop och komma igen.
Har nu käkat middag med mor och ska snart iväg till Jessica (jka.blogg.se) för att spela bingo lotto tillsammans med Elin och Anna (se blogg där uppe ) :) Ha en bra kväll allihop.

Ps. jag tar med mig kameran ikväll, ska verkligen försöka skärpa mig nu! D.s

Kommentarer
Postat av: Nina

HAHAHAHA JAG VEEET!! skitfula=) men vi hade kul som fan;)

2008-10-20 @ 16:24:25
URL: http://ninalundmark.blogg.se/
Postat av: hååbbeh

glöm bort mig då, göre baH=((

2008-10-25 @ 20:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0