lilllördag

Började 7 i morse, SATAN så tungt har varit piggare om man säger så. Men jävulst skönt när jag senare slutade LITE tidigare än vanligt :)
Så nu sitter jag här, lyssnar på musik, äter ett päron och snackar med Rosanna om framtiden.
Har precis kommit på så mycket val man gör ständigt. Små små val som i slutändan kan sluta i ett stort. Att man tillexempel inte orkade kämpa sig igenom hela gymnasiet och att man inte orkade plugga den där sista halvtimmen påkvällen innan prov kan vara avgörande för då man ska söka in på högskola idag.
Jag börjar längta otroligt mycket till att söka skola och nästa höst så kommer jag att börja någonstans på någon linje. Har bara inte riktigt bestämt mig än. ödet får bestämma.. eller ngt ;) Främst tror jag att jag längtar efter att flytta hemifrån och att ha något ställe att gå till som verkligen känns givande.

Ikväll iaf blir det först wook till middag, innebandyträning och sen mys med ursvikenbrudarna. Saknar förövrigt Ursviken hur mycket som helst. Trodde inte jag skulle säga det men så är det. Så till veckan så flyttar jag nog hem igen. Får en riktig garderob, styr upp så jag vet vart jag har mina saker och träffar mina vänner i ursviken lite oftare. Där i Ursviken och med dom kan jag verkligen känna och vara PRECIS som jag vill. Jag hoppas faktiskt att mamma och pappa alltid ska bo kvar där så att när man blir äldre kan man komma HEM igen. Otroligt mysigt!

Ikväll är det ju också Bonde söker fru. Inte att missa :) Börjar 7 i morgon också, ser väl om kroppen får upp huvudet från kudden i tid. TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0