Lunch

Började 7 i morse så var lite trött och glömde naturligtvis matlådan då jag väl hade gjort en nyttig och god en igår. Så då har jag fått cykla hem nu för att få i mig lite lunch :)
Förövrigt cyklar jag alltid förbi ett ställe där det arbetar med vägen och det är en karl där i kanske 20-25 års åldern. Han verkar ärligt talat inte ha speciellt mycket att göra.. Står bara och stirrar på alla som kommer förib. Fast nu när jag cykla hem så körde han en sånn där maskin som gör det plattare haha, kommer inte på vad det heter. Men det hindrade inte han från att istället GLO på att förbi passerande. Jag håller lite med om det Jonte sa.. haha.. "Hur många är det som jobbar på kommunen? -Hälften" Lite sanning är det kanske ;)

Gick i alla fall bra på poweryogan igår, lyckades fatta lite mer den här gången så jag kunde göra det lite jobbigare. Men klantade ju till det med foten här om dagen så jag kunde inte riktigt sitta i skräddarställning haha, blev lite komplicerat. Och för morsan då haha, jaadu.. pust och stön ska väl förklara rätt bra hur det gick för henne. Men hon sa i alla fall efteråt att hon borde gå på det oftare :)

Mormor fick också komma hem igår, men tydligen bara för att dom inte hade ngåon tid för skiktrönkten så hon skulle tillbaka torsdag. Fattar inte hur dom kan skicka hem någon som är sjuk ? Nu hittar ohn ju på en massa, det första hon hade gjort var att fara och hälsa på nå kompisar och senare skulle hennes syskon komma på fika. När hon igår knappt hade orkat gå lite ute. Hoppas dom inte gör fel på sjukvården bara. KÄnns lite obehagligt för varje gång morsan ringer så tror jag att det ska handla om mormor...hm.. aja, hoppas på friskhetstecken snart :)

onsdag idag, Fredag snart.. hade tänkt mig en lugn helg men då hör Anna av sig och berättar att det typ blir gamgänget på förfest och ska alla så kan ju inte jag skippa.. för rusa från jobbet och rusa till jobbet på lördagmorgon. Som vanligt ;) Men det som inte dödar det härdar ;) Nä nu måste jag tillbaka till jobbet. TJING !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0