myspys

Ligger just nu i soffan hos min bror och myser. Har träffat Elsa idag, var ungefär en månad sen och det första hon gjorde när hon såg mig var att krama mig och säga fii.. :) ÅH man blir ju lycklig ända in i själen. Det enda jag vill är ju att bo nära den där lillstumpan min :)

idag har vi i alla fall haft match, seriepremiär, och jaa.. tro mig.. VINST 5-1 och ska jag vara ärlig så var det nog lite av en utklassning. FY VAD GÖTT att vara det laget som är bättre för en gång skull. Lite roligt att vara nykomlingar i serien och vinna det första man gör. Det måste ju sätta lite respekt mot dom kommande lagen. Roligt roligt :) Hoppas på fortsatt vinst ! Hade också väldigt trevlig i bussen med lite bekantskap med laget då vi gjorde lite lekar och skrev ihop sagor. Det var kul :) MEra sånt !

Har också snackat med Jelic idag, hon gör mig så glad :)
Nu ska jag fortsätta mysa med bror, får passa på när vi inte ses så ofta. Ikväll har vi dock setts, snackat om allt.. bland annat har han fått mig att förstå hur det egentligen ligger till med mormor. Ni vet jag och läkarspråk passar SÅDÄR ihop. VI har också sett rolig TV, skrattat åt gamla minnen och sett lite nostalgi med Björn Gustafsson. I mina öron är han lite uttjatad ibland. TRODDE JAG JA.. gud vad jag garva. Den karln verkar jag aldrig bli less på. Höhö

Borde nog sova snart, Lillstintan slår ju upp ögonlocken innan solen och bror tycker det är min tur. Klart man ställer upp, det är väl sånt lillasyskon är till för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0