Tredjekvällen i södra Sverige

Det här livet skulle man fan leva jämt. Fytti hell vad man känner sig som en gud.
det som har hänt är att vi åkte tåg, vi hade tydligen bokat så vi hamnade på djurplats så där var vi tre brudar från norrland + en vovve och en tant tajta i tolv timmar. Hunden tyckte sådär om Muttan hon fick nämligen se djurets tänder. Väl framme i Stockholm åt vi lite frukost, fika på ett mysigt fik på söder innan affärerna öppnade. Blev några inköp men det blir nog fler när vi åter anländer dit på måndagmorgon.
Vi åkte senare färja över till Gotland, alltså shit. Jag var så sjukt nervös när vi just skulle få gå i land då jag visste att Jelic stod där och väntade. Tror tammetusan jag ALDRIG har blivit så glad av att se någon. Ville inte släppa men det ville då tårarna, (lämna tårkanalerna).
Nu har vi satt oss till rätta i hennes SJUKT mysiga lägenhet mitt inne i smeten. Ett hus mellan hennes och Adelsgatan och cirka en meter till alla grannar. Känns som om folk ska in i huset när dom går förbi. SÅ SJUKT MYSIGT DET ÄR här. Gamla hus, kullerstensgator och annat fint.
Igår dag gjorde vi stan här i Visby och jag hittade en jacka som jag nog kommer att införskaffa gött mos! :)
På kvällen blev det mysig middag med vin, drinkar och rock´n roll. Blev senare utgång och en fin cykelfärd. Träffade bland annat en karl vars mamma faktiskt kom från Skellefteå, tänk vad världen är liten.

Idag har vi sett film, varit förbi stan och införskaffat mer alkohol. För ikväll blir det fest igen, husfest och senare mest troligt utgång på ett annat ställe. Jaa, tro mig. Jag vill aldrig lämna stället. ÄLSKAR allt här. Tillsammans vi fyra är vi fan oslagbara! Om Jelic vägrar flytta hem till sommaren får väl vi komma efter för den där kvinnan är och kommer nog alltid vara min allra bästa vän. Huvva vad jag ÄLSKAR och därför HATAR att vara ifrån. Min andra hälft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0