Ursvikare

Nu har jag äntligen flyttat hem igen, mina grejer står dock i påsar, väskor under trappen.. orkar inte riktigt ta tag i det än.
MEn det känns så himla skönt att kunna ha en garderob igen, någonstans att lägga örhängena då mangår och lägger sig, någonstans att lägga grejerna bredvid sängen.. osv osv.. Små saker som man uppskattar :)

Det enda som jag kommer att sakna är att ha nära till jobb, friskvårds och vänner i stan. Men då kommer jag istället att ha nära till vänner i ursviken, nära till innebandyträningar och det går ju faktiskt att lösa det där med att ta sig till friskvårds. Det är ju inte världens ende jag lever i ;)

Jonathan har i alla fall just sprättat sin första öl tillsammans med karln hans. Dom är på semester en hel vecka, vilka svin! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0