Äggen kokar

Då blev det vinst idag, skönt som FAAAAAAAAAAAAAAN <3 Gött brudar. Känner att laget är på gång :) Tokigt kul!

Nu ska jag försöka få ner lite i väskan, har inte riktigt bestämt vad jag ska åka i än. Har dock bytt så jag får sluta tidigare så jag hinner allt jag vill imorgon så att allt finns i väskan :) Börjar bli riktigt nära nu. SHIIIIIIIIIIIIIIIT såå roligt.. jag är taggad på ALLT till och med att sitta i 12 timmar på tåget :) Gör det ju med ngra super brudar ! IHHHHH, träffa jelic.. JAG ÄR SÅÅÅ TAGGAD ! Sen göra Stockholm, åka färja jaa.. huuvva vad pengar som ska sprättas :) Farligt att lönen just är inkasserad. men vaddå :) Fick veta idag hur mkt jobb jag har fram till jag och Anna lämnar Sverige, så jag känner mig i nuläget inte orolig. Har dessutom ena härliga kollegor som ger mig lite extra tid lite titt som tätt :)

Nää, livet är bra nu. RIKTIGT bra. Det enda som saknas är att Jelic skulle finnas... ENN aning nämare. men jag menar, nu får jag ju en JÄVLIGT bra anledning att : GÖRA STOCKHOLM, Resa med underbara vänner, FESTA med underbara vänner på ett NYTT ställe, Bo i min bästa kompis lägenhet, Höra när min bästa kompisar har börjat snacka gotländska (ja, vem är inte nu en gnutta avundsjuk?) Nä, ska bli skönt att träffa dom där gotlänningarna och visa hur en riktig norrlänning låter. För det kommer då inte Rosanna att fixa.. den bruttan faller ju direkt ner i träsket för dialekter ;)

Nu  har äggen kokat klart :) ska käka lite äggvita :) SMARR :D

Kommentarer
Postat av: rosanna

Hahahha! FY FRIDA

2008-09-30 @ 23:40:06
URL: http://rosannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0